Gå til innhold

Småproblemer med 04mod vectra

Ranger emnet


jansverre

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte i dag en opel vectra 1.8l stasjonsvogn fra 2004. Men da jeg kjørte den hjem oppdaget jeg en del problemer. Blandt annet ville ikke vinduene opp. Kjørte tilbake til selger (som var et verksted) og spurte om dette og han kunne informere om at bilen hadde stått stille i ca et år og at ting derfor hang litt og visst, etter å ha prøvd litt løsnet vinduene og de går smooth når jeg operer dem fra førersiden. På passasjer siden måtte jeg også fikle en stund men det ser ut som det løsner der også.

 

Instilling av speil derimot ser ut til å ta lenger tid. klarer nå etter å ha holdt på - LENGE å justere fører speilet bittelitt nedover men tidligere skjedde jo ingenting. Noen av dere erfarne ope folk som har noen råd ang. dette? smile.gif

 

Problem nummer to er større og det merket jeg ikke før jeg var halvveis hjemme siden jeg kjørte uten lyd for jeg ville høre hvordan bilen hørtes ut under kjøring. Maler som en fornøyd katt forresten. Men da jeg prøvde å skru på radioen skjedde ingenting. det lyser smått rundt volumknappen som også skal være av og på ifølge bruksanvisningen, men skjer ikke noe når jeg trykker.Nytter ikke sette cd i cd spillerne heller - det er rett og slett null respons fra radio / cd. Har forsøkt å bytte sikringer - gikk så lang at jeg byttet alle sikringene ihele bilen bortsett fra dem under panseret.

 

Hadde satt pris på om noen hadde noen åd til meg med disse to tingene, rent bortsett fra dette er jeg sinnsykt fornøyd med denne bilen!

Veksler mellom følgende kjøretøy etter behov!

Opel Vectra 2004 1.8l Stasjonsvogn med barnesete!

BMW 3.20i 1995

Kawasaki A1 Samurai 250cc 1971

Suzuki TS50 1997

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår