Gå til innhold

En Ide

Ranger emnet


lars_b

Anbefalte innlegg

For å lage et billig turboprojekt kan man da gjøre følgende.

 

Utgangspunkt er B230F.

 

- bytte til B230K stempler (på K motoren sitter jo forbrenningskammeret kun i stemplene, ikke i toppen.

 

Hvordan kan man\ eller vet du hva kompresjonen med 230K stempler blir i en B230F med 530 topp.

 

B230K har 10,5:1 i komp

B230F har 9,5:1 i komp

 

Hva blir da kompen i en B230K med 530topp

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår