einsereier Skrevet Mars 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Hva skal til for å fjerne ferdskriveren ? Den er helt koko å nå skal den bort Hvordan gjøres dette men samtidig beholde signal til speedometer å kilometerstand? Er reg 3500 kg maks så å fjerne den er ikke noe problem. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Ville prøøvd å kobla den fra og sett om resten virka normalt jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Tror ikke det vil funke. Den er koblet på sensoren på girkassen som igjenn gir signal videre til instrument. Den blinker med "intern feil" ,skriver litt kvitering i ny og ne. Når dette skjer detter speedo nåla på null å kilometerstand forsvinner fra instrument. Fryktelig irriterende å kjøre rundt sånn så jeg vill ha den bort;) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 Var det jeg var litt usikker på, om speedometer var koblet parallelt eller etter.Er det kort eller skive?Hvilken feilkode har skriveren?Tipper på at problemet er hastighetsensor eller ledningsnett til denne jeg.Tolker at den skriver kvittering at det er en digital skriver.Hva viser hastighetsmåleren på skriveren når speedometret tuller? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg