Integrale Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by Tape-R huff., jeg ville fortsatt gått for en ekte grale.... og ikkeno vag bil! blir desverre ikkeno grale nå. noen andre som vet om en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Har en kamerat med G60 Rallye til salgs. Telefonnr i PM. ;) Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 "This user's mailbox is currently full, and cannot be sent any messages until it is cleaned out. An email has been sent notifying the user of this. Please try your request at a later time." Tlfnr: 90930540 Pen bil. Holder til i Grenland. :D Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by extrah "This user's mailbox is currently full, and cannot be sent any messages until it is cleaned out. An email has been sent notifying the user of this. Please try your request at a later time." Tlfnr: 90930540 Pen bil. Holder til i Grenland. :D før jeg engang gidder å ringe :P så spør jeg deg et par spm, hvor mye har han tenkt seg for den? hvordan er tilstanden på bilen? edit: prøv å send meg en PM nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Vet ikke hvor mye han vil ha for bilen eller hvilken stand den er i. Den ser veldig pen ut ihvertfall. Foreslår du ringer og spør. Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hm, har litt lyst på en corrado også, jeg. Finnes det noen fete tilsalgs? helst med sort skinninteriør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extrah Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Skjønner ikke at jeg gidder... Siter `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by extrah Skjønner ikke at jeg gidder... hehe, har på ingen måte lagt bort et eventuelt rallye kjøp! men hva ville Dere valgt mellom en Corrado G60 og en Golf G60 Rallye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Integrale hehe, har på ingen måte lagt bort et eventuelt rallye kjøp! men hva ville Dere valgt mellom en Corrado G60 og en Golf G60 Rallye? Integrale... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Mirus Integrale... hehe jadaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Nå begynner det å haste. nå trenger jeg en bil. hehe. gi meg tips. en audi 90 quattro da? eller? hva med denne BMW`en? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=427420 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Integrale Nå begynner det å haste. nå trenger jeg en bil. hehe. gi meg tips. en audi 90 quattro da? eller? hva med denne BMW`en? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=427420 Den virket jo grei nok. Men må jo sjekke slitasjer på den også. Og om det mulig å få godkjent ombygginga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg ønsker å kjøpe en BMW 325 coupè. noen som vet om en? Gjerne/helst med skinnseter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
He||Br|k Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ey.... jeg skal selge min rallye.... Siter Golf rallye mashine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Integrale Jeg ønsker å kjøpe en BMW 325 coupè. noen som vet om en? Gjerne/helst med skinnseter :) ta å bestem deg nå da mann.. back unna både vw og bmw.... kjøp deg no onkli bil. ikke minst at du må huske på forsikringa Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg