TKarlsen Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 H&R er kjent for å ha gode sett. Bra kvalitet. Derfor de justerbare settene koster mer Kvaliteten er helt OK på de billig settene. P&R selger jo mye av de, så må jo være helt kurant. Jeg brukte VMaxx Auto Sport på min A6. Hadde så mye problem, men så var jeg uheldig og fikk et defekt sett. Fikk så klart et nytt sett av P&R men solgte det før jeg satte det på bilen. Er derfor jeg skal prøve Eibach fjærer nå. Er litt lei justerbare. Vil nå ha et enkelt sett, som senker bilen litt og i høy kvalitet. Et sett jeg kan sette på, og ikke tenke noe mer på det. Ikke tenke på justere høyden, er bilen høy nok/lav nok og alt det. Kun sette på, 4hjulskontroll, godkjenne og ferdig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Hehe, sier noe der :)Har du mulighet til å skaffe Eibach fjærer til meg å`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Ho skriver de ut på navnet sitt til privat bruk. Så tror ikke ho kan drive å skrive ut flere. Sorry. Men du får de på ebay til ca lik pris da ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Ok :)Ble visst FK Justerbart senkesett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg