bolle100 Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Hei:) Eg har en 92 mod vr6 som prosjekt å motoren trenger sårt en overhaling:p Men satt og såg litt rundt på ebay.de og der koster jo en nyoverhalt motor mellom 1600-2200 euro, det er jo ikke allverden for en så og si "ny" motor? Det vil jo koste en del vist eg skal begynne å fikse opp den motoren eg har no. Er det noen her som har handlet overhalt motor fra tyskland og har erfaring med det? Er det seriøse folk og skikkelig arbeid som er blitt gjort? legger ved en link til den eg lurte på å kjøpe http://www.ebay.de/itm/Engine-Motor-AAA-UBERHOLT-2-8-VR6-VW-Golf-Passat-Sharan-Ford-Galaxy-AUS-ENG-001-/231043637646?pt=DE_Autoteile&hash=item35cb46218e Kan ikke så mye tysk å google translate er ikke heilt lett å forstå, så lurer litt på om alt som er nødvendig å skifte er skiftet?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 Må huske at det kommer 25% MVA og frakt opp på den prisen....Koster ikke så mye å få et firma til å bytte ventil tetninger og føringer vis du sender inn toppen løst. Bytte lager og tetninger i bunndel kan du gjøre selv, eller få en kjenning til å fikse VR6 motorene er nesten udødelige vis de får ny register kjede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 sant som han sier,jeg holder selv på med disse motorene og de ganske lette å jobbe med. har t.o.m en reserve motor stående i bra stand som jeg gjerne skulle vært kvitt pga plass mangel :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg