chrisern20 Skrevet Januar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2014 Hei. jeg byttet tomgangsregulator for litt over 1 mnd siden. Da ble bilen bra i ca 14 dager. Så begynte bilen å hakke på tomgang igjen. Jeg prøvde å koble ifra den sensoren som sitter i gass spjeldet da gikk bilen som den skal. når jeg kobla den til igjen så begynte den å tulle igjen. Kan det Være den som er gåen? og om noen vet hvorfor jeg får sur eksos lukt? har bytta katalysator og lamda. takker for svat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2014 Også har den litt høyt bensin bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2014 Også hender det att det smeller litt i potta når jeg starter den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg