ingefosho Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Noen med en audi a6 1995-97 c4 eller som har hatt en slik, som vet om det må tastes inn kode på spilleren om man bli totalt batteritom? Skal bytte batteri, og må dermed koble opp et ekstra batteri om ikke noen avkrefter det med kode på spilleren :) Håper på kjapt svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleivestad Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Ja det må du nok desverre gjøre. Men koden skal stå i heftet som fulgte med bilen da den var ny. Hehee. Lite trolig at sånt eksisterer i en så gammel bil. Eg hadde flaks da eg måtte taste koden. Hadde faktisk heftet. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingefosho Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Når du sier heftet, du mener ikke instruksjonsboken vell? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Nei. Noen biler har en mappe/hefte hvor instruksjonsboka, skademeld, vognkortet og sånt ligger i. I den mappa bruker det å ligge et key card. Like stort som et bankkort. Der står koden på spilleren. Gjorde iallefall det på min A6 C5 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg