suppemario Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Min passat begynte i dag å vaske lyktene med spylervæske selv. Den begynner bare plutselig å spyle på lyktene og vindusviskerne går men kommer ingen væske på ruta. Noen som vet hva som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.