euler Skrevet Desember 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 Jeg har en gammel Toyota Hiace 1978 modell som jeg skal sette inn en tidsriktig radio i. Jeg forstår meg imidlertidig ikke på hvilke ledninger som er hva på bilradioen (styrestrøm, minne, jording, høytalere). Er det noen der ute som klarer og se dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2013 Ser ut til at det bare er to høyttalere utganger, eller kanskje bare en, grønn og felles sort. Helrød er pluss og rød med gul stripe er pluss, hvem av disse som er tenningspluss må du nesten teste ut. Sort er jording, og den blå er vel til elektrisk antenne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
euler Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2013 Betyr det at den svarte er både jording og høytaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2013 Er vel ikke minnestrøm på denne, bare tenningsstrøm. Er jo ikke akkurat så mange innstillinger den trenger å huske på :) Og jeg er ganske sikker på at de med stripe er til høyttaler. Rart det bare var to, i og med at det står stereo på fronten. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2013 Sant det, så da KAN det være at grønn er felles jord for høyttalerene, rød og sort er pluss og minus, og de to med stripe er høyttaler pluss høyre og venstre ;) Er vel det som virker mest fornuftig i alle fall. Men start med rød og sort og se om spilleren våkner til liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg