Karln Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Min -96 A4 B5 1.8T begynte å slure på clutchen her forleden. Jeg bestilte meg et sachs clutch kit i statene som selger garanterte ville passe - det gjorde den dessverre ikke! I stedet for å ta meg bryet med å returnere den, som ville innebære frakt, søke om toll og moms tilbake osv, så tenker jeg heller å selge den for en rimelig penge i Norge/Finn. Problemet er at jeg er litt usikker på hvilke biler den passer på, så fint om noen kunne gitt meg en pekepinn på det. Specs: Sachs clutch kit - lamell, plate og utløserlager. 240mm nr som står på den: 1864528441 og 11 S102 Noen som har peiling på hvilke europeiske modeller/biler den passer til, evt hvor jeg kan finne det ut? tror kittet er for enkelmasse-svinghjul. Er dette kittet: http://www.fcpeuro.com/products/audi-vw-clutch-kit-k7000701 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Lista med biler den passer til står under på linken din da ;) Prøv å sjekk under "Fits These Cars" Passer til 2.8L V6 motorene Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karln Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Vet det takk :) men lurer på om det noen andre merker/modeller den passer til her i Norge, da det ikke går så mange 2.8L v6 her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg