turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 ah, da forstår jeg :) , men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke fikk samme bassen( med forsterkerens filter) som nå, når jeg styrer det via spillerens filter :Ssetter pris på gode forklaringer TKarlsen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 og er det forresten noen mulighet for og fjerne denne bass lyden når jeg skrur på spilleren, hvor det smeller i elementet liksom når den skrur seg på.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Da må du gå over installasjonen din ;) Bedre jordingspunkt, sjekke signal kabelen. Kan også være dårlige komponenter som lager det smellet. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 dette smellet hadde jeg ved tidligere spiller og tidlige subwoofer (aktiv) , har også lagt nye kabler med større dim, merklig synes jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Hvor har du jordinga til forsterkeren da, og hvilken mm² på kabelen? Og hva slags signal kabel har du? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Og har du signal kabelen sammen med strømkabelen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 jordinga har jeg i setefestene, ligger godt mellom metall der, 21mm2 kabler, er vanlige rca kabler fra biltema.., nei strøm og signal er adskilt og går på hver sin side høyre og venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Og du har fjernet lakk på chassie der jordingspunktet er? Så kabelskoen som sitter på jordingskabelen ligger godt inntil chassie? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 har ikke fjernet noe lakk nei, er det så mye lakk der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 kabelskoen ligger i klem mellom setefestene, altså jeg har skrudd av mutteren og lagt kabelskoen i mellom, holder ikke detta da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Nei, du må fjerne lakken som ligger imellom. Puss bort lakken på det området kabelskoen ligger på. Skru fast alt, så spray over med rust beskytter. Det holder nok med det du har gjort, men for å få det perfekt må du fjerne lakken. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboassi Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 okei da får jeg gjøre det! ;) , kan dette være grunnen til smellet i subben da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 okei da får jeg gjøre det! ;) , kan dette være grunnen til smellet i subben da? JA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg