Gå til innhold

Selges: Passat GT G60 Syncro 1993

Ranger emnet


sneakfreak

Anbefalte innlegg

Hei,

dette er en vw passat GT syncro 1993 mod, som jeg lufter for salg.

gått ca. 240000km, og det er byttet kompressor på den til en mer varig en fra Rotrex. ca verdi 15000.

Effekten er originalt 160hk og jeg regner med effekten står på stedet hvil etter kompressorbyttet pga. at dette er en gammel sliter.

Ypperlig som delebil til golf prosjekt eller liknende. G60 motoren er den samme som står i Corrado bilene. Den er eu godkjent, og skal eu godkjennes igjen mellom mai og september 2014.

Jeg skal ikke ha noen merkbar pris på denne, bare henholdsvis bud over 6500,- for å sjekke interessen...

 

Bilde0439.jpg

 

Bilde0437.jpg

 

Bilde0215.jpg

Nå Passat G60 Syncro 93mod

x KE70 83mod

x 740GL 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

noe feil eller mangler på den?

 

vindusheis bak høyre fungerer ikke, motor fusker når varm, lekk i vinterdekk bak høyre, shabby interiør (slitt førersete bl.a.).

Ellers gammel og meget sliten bil.

Etter min mening er det motor og drivverk som er verdt å ta vare på. Rotrex kompressoren fungerer helt fint. Det er nok bare noen sensorer som gjør at den fusker under pådrag når varm. ISV'en er fjernet, fordi den gjorde at motoren ikke ville starte. Dette er bare en sensor som stabiliserer tomgangen, så når den er kald, og du har nettopp startet den, går den på veldig lavt turtall, nesten slik at du noen ganger må holde gasspedalen litt inne for at den ikke skal stoppe.

Den er dog EU-godkjent, men anbefales å bare bruke delene for det de er verdt.

Nå Passat G60 Syncro 93mod

x KE70 83mod

x 740GL 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei, det høres ut som en realistisk framtid for passaten. Hvis du ikke er langt ifra, er du velkommen til å komme og se på den ;) Det er bedre at den blir brukt til et fornuftig formål, enn at den bare står her og nesten ikke blir brukt. Jeg har en mx5 i tillegg, og er ikke avhengig av bil til daglig, så passaten har endt opp med å bare bli stående.

Nå Passat G60 Syncro 93mod

x KE70 83mod

x 740GL 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er problemet. jeg bor rett utenfor mo i rana :P hadde vært perfekt og hatt den nå, for her kan vi kjøre etter isen, siden den er 30cm tjukk på det tynneste smile.gif

 

Kjenner du noen som selger en 13b NA wankelmotor der oppe? helst ikke nyrestaurert, da jeg vil gjøre dette selv. Kunne kommet opp med bilen i samme rennet isåfall, eller motsatt ;)

Nå Passat G60 Syncro 93mod

x KE70 83mod

x 740GL 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår