harley1 Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Har satt inn en Grundig Radio/CD-spiller. Når den står over natta må den resettes, men hvis den står kun noen timer virker den helt greit. Hva kan dette komme av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Du har sjekket at +12V kommer der +12V skal komme på spilleren, og at tenning kommer på tenning? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harley1 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Har jo bare brukt de standard koblingene som følger med, og hvis det var noe galt skulle vel det vært galt hele tia, eller? Det som er rart er jo at spilleren funker etter resetting, og hvis bilen står stille noen timer på dagen virker den fortsatt, men hvis den står over lengre tid, over natta må den resettes igjen ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Så den virker ikke om den står over lengre tid? Leste feil jeg, trodde du mente den nullstilte seg Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harley1 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Når den står over natta må den resettes for å få liv i den, mens etter noen timer funker den som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Da er jeg redd for at det er en defekt spiller. Om den er ny ville jeg ha byttet Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 21, 2013 Rapporter Share Skrevet November 21, 2013 NY spiller fra Grundig?? Finnes det? Om det gjør så er det vel ingen som kjøper det? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 21, 2013 Rapporter Share Skrevet November 21, 2013 Synes folk får tak i så mye rart for tiden, så skulle ikke forundre meg om han klarte det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg