vwgolf2 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 får man tak i det? noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 kan du ikke bare tilpasse en ? viss du finner en da :rolleyes: , er vel noen biler på knoksen som har det ? er vel ikke akurat såå ettertraktet blant dagens ungdom ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Det hadde blitt fett på golfen din.Ta en titt i nostalgia eller bilsport classic så finner du nok en slik en.Dette er svenske blader. EDIT Er ikke til golf 2 men det går vel an og modifisere en annen? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 jepp. man må prøve og finne en som er ca. like bred slik at det ikke blir for mye jall og tilpasse golfen! skulle gått det tror jeg...bare det blir pent. er sugen på gangstercap....! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by elanzer er vel ikke akurat såå ettertraktet blant dagens ungdom ? akkurat derfor jeg skal har lyst på det :) er litt sær av meg.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg