Gå til innhold

Selges: CAPRI 2,9 COSWORT TWIN TURBO SFOOR GODKJENT

Ranger emnet


ttarget

Anbefalte innlegg

post-80444-0-92728000-1382819070_thumb.jpgpost-80444-0-92728000-1382819070_thumb.jpgNå selger jeg mitt turbo prosjekt.

Godkjennings dokumenter fra SFOOR

Bil: Ford Capri 3000 mk1 GTXLR -1970

Motor: 2,9 liter Cosworth Scorpio V6 motor som er fullt restaurert og preppad for turbo konvertering. Alt du trenger for å bygge er klart som fks. Borg Warner S200R turbolader, dobble WG, dump ventil, Haltech sprut, KL Racing intercooler, drivstoff system med 10mm presset stål flettet slange, aluminium racing radiator, to oljekjølere med pressede stålomspunnede slanger, 540cc dyser, hjemmelaget inntak dual plenum og 45mm fullradietrakter, O-ringed blokk, polerte ventiler, senkt kompresjon, porta eksoskanaler, fjernet AC og servostyringspumpe, alle lager og pakninger er byttet.

 

Komplett Auto Meter instrumentering tilkoblet og integrert. Hydraulisk håndbrekk, stålomspunnede bremseslanger. Sierra Cosworth skiver foran, Sierra GT skiver bak. GAZ justerbare dempere og senkesett, CCI enkelblads bak fjærer, stivere foringer rundt. 40liter fuelcell. MT-75 girkasse med Sachs clutch. Atlass bakaksel med Quife diff med 3:44 gears.

Omlakert 2008. Breddede Saab felger 8,5 x15 med 215 45 15 Toyo T1R. Inkluderer massevis av andre ting som hører til bilen og prosjektet.

 

 

Bilen er for tiden uten motor og turbo montert. Motoren er montert og klar til å kopples opp.

Du som ser denne bilen vet fort hva det koster og hva det er som ligger i arbeid, her kan en spare MYE TID og penger å spare.

Selges for 70.000,-

Hvis du er interessert og har spørsmål, bare gi meg beskjed. (kan være vannskelig og få tak i, svar på mail og jeg vil ringe deg tilbake).

Henvendelse: ttarget@online

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår