audi_s4r Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 selger du for 4000 uten dekk? evt hva slags dekk er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 er falken dekk.... du skal få dem får 4500 med dekka Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Er det noen som har peiling på om disse passer på en Nissan Sunny -95 mod? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Bauer Er det noen som har peiling på om disse passer på en Nissan Sunny -95 mod? Skal passe det...! Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Orph Dette kunne faktisk være verdt å vurdere, men da må du vente 1-2 uker før jeg får penger.. Selge skolebøker *hirr* Er felgene runde ? Er det noe særlig kast i dem ? Hvordan er mønsteret ? Felgene er som sagt strøkne... 2 av dekka er bra og 2 er dårlige Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 syns prisen fortsatt er stiv, siden interdekk selger 17" til 1000/felgen ny, og dekkene her må skiftes ut uansett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 er kun 2 av dekkene som må skiftes og de felgene her får du ikke til 1000 kr stk... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Corfic er jeg usikker på... får ikke sjekket det opp før seinere i dag, men vis du tenker på det 100+ emblemet så kan det byttes ut med hvilket som helst annet merke Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike kopper? (Uten om de originale) og evt. bilder på nettet? Syntes 100+ merket på mine er litt kjedelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaC Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Hei! Har en golf3.ganske interresert i felgene. De som er på nå, er ikke så mye å skryte av ! De vil jo passe i og med at det er samme bil? (har ikke så mye peiling). Men planene mine er å senke 35 mm etterhvert, vil disse felgene da komme inni skjerm, subbe inn i ett eller annet ? Er din senket? Skulle gjerne sett bilde av alle dekkene? ola_christensen@hotmail.com Er ganske interresert Ola Siter Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 min er senket 40 så det vil ikke bli noe problem på din bil...! har sendt deg endel bilder nå Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lange Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Hei, jeg vil kjøpe felgene dine.. det er 6000 for alle ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaC Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er de solgt? Ola Siter Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 nei dem er ikke solgt.... har sendt deg en mail Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaC Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 you got PM Siter Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimpdaddy Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Corfic nei dem er ikke solgt.... har sendt deg en mail hei hopp er felgene solgt ? sitter med kr i neven å skal ha felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg