HiiP Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 I dag var det vist Streetmeet på hamar og det skal vist ha vært en rød starion til stede? er det noen her som eier den? Mvh HiiP Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Det kan nok ha vært en som heter kenneth sin, tror ikke han er på forumet.. bor i hamar området. Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Få lurt han på nettet da? Eller gi ham mail adressen min. mail: hiip@online.no Kunne tenke meg å spørre mannen om litt stach :P Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Kan prøve på det jeg :) Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg