oddgea Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 eg har ein passat 2002 model og vil bytte fra den orginale annlege til eit nytt og er på jakt etter ein slags hylle som skal erstate deller av den store orginale spilleren veit noen hva de hetter orginalt så eg kan søke på de. eller veit noen om noen som selger dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 To valg ;) enten gå til huggern å finne en der. Det er flere VW som har denne hylla. Golf 4 vet jeg har, flere passater. Eller så kan du dra til Møller og si du vil ha 3B0 857 058 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgea Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 da spør eg der :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg