mario94 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Du bør helst ikkje bøye desse kablane, eg meinar det er optisk fiber. Bøyer dem ikke, men det var ikke det jeg lurte på -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ingen som vet noe? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det er ikke noe rund 8pins kontakt bak i spilleren?? Eller plass til noen annen type kontakter bakpå der?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Har snakket med Gromaudio nå, han sa at jeg kan bruke en sånn (link lenger ned) og at det funker, jeg vil kun miste muligheten til å bruke cd-spilleren siden jeg ikke har cd veksler. Men det er det verdt! http://www.gromaudio.com/store/most_adapters/grom-mst3_android_bluetooth_for_volvo_s40_s60_v50_06-11.html Takker alle for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savagexs Skrevet April 29, 2015 Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 Heia, ser denne posten er veldig gammel, men prøver :) Fungerte dette på din bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg