banybakke Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe fargede instrument plater til Golf G60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Sjekk denne sida! http://webshop.jepson.no/ Han lager også det du vil for 250kr!;) mvh Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by banybakke Takk skal du ha ingen årsak, han har laga disse til meg, vet ike helt om jeg vil ha det slik ennå, så jeg har ikke bestilt de! Planen var egentlig å ha GT diffust i bakgrunnen, meeen... viste seg å være vanskelig å finne den rette fonten! Ble litt dårlig kvalitet på dette bildet, men skivene er i sølv med lilla skrift, dette er et test bilde jeg har fått tilsendt! Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Du ga meg et godt tips der fordi bilen min er lilla metalic med diverse sølv dekor og innvendig har jeg lagd og bytta ut masse forskjellig i børstet aluminium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Send meg en PM hvis du plutselig skulle komme over en font som var slik diffus da (hvis du skjønner hva jeg mener da?), Klarte nemlig ikke forklare det godt nok til han typa som lager skivene... Og det er det jeg egentlig vil ha!:( Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 viss du skal ha det mer diffust så må han jo blande mer gråtone i GT lillaen viss du missforstår meg rett :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Logico ingen årsak, han har laga disse til meg, vet ike helt om jeg vil ha det slik ennå, så jeg har ikke bestilt de! Planen var egentlig å ha GT diffust i bakgrunnen, meeen... viste seg å være vanskelig å finne den rette fonten! Ble litt dårlig kvalitet på dette bildet, men skivene er i sølv med lilla skrift, dette er et test bilde jeg har fått tilsendt! Er det helt nye skiver, eller er det bare klistremerke man klistrer på dei gamle skivene ? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Er vel no slags klistremerker, kommer som på bildet, så det er veldig viktig at man er nøye med utskjæringa! Har som sagt ikke bestillt de ennå, bare fått forslag til forskjellige typer på forespørsel! Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by mono viss du skal ha det mer diffust så må han jo blande mer gråtone i GT lillaen viss du missforstår meg rett :p Hadde jeg ikke tenkt på, skal høre med han om det gå an og gjøre det på den måten!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Logico Hadde jeg ikke tenkt på, skal høre med han om det gå an og gjøre det på den måten!;) Trur klistremerke blir jalla... e nok bedre å kjøpe nye skiver, om dei er litt dyrere.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by tenic Trur klistremerke blir jalla... e nok bedre å kjøpe nye skiver, om dei er litt dyrere.. jaja... Ska ta bilde jeg etter at de er montert! Prøver heller ut noe i akkurat den fargen og stilen jeg vil ha... til 250kr... Enn å kjøpe kjedlige hvite standard skiver som alle har, til nesten 3 dobbel pris!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg