mabe1703 Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Hei jeg er på utkikk etter nye lykter til min audi a4 97. Jeg vil ha lykter med klart glass, IKKE som bildet nedenfor. Problemet er at 97 mod, ikke kom med klartglass, så jeg må bruke lykter fra nyere modeller, men hva er det egentlig som passer? Noen har har Hei jeg er på utkikk etter nye lykter til min Audi A4 97. Problemet er at jeg vil ha lykter med klartglass. Og ikke som på bildet NEDENFOR. Problemet er at 97 mod, ikke kom med klartglass, men har sett en del biler med det fordet. Så det jeg lurer på er: Hvilken års mod lykter er det som passer på Audi'n min nedenfor? er det slik at 98-99 også passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Du får kjøpt lykter med klartglass som passer til bilen din http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/chrome-hovedlamper http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/sorte-hovedlamper Lykter som er fra 95-99 passer rett på, 99-01 lykter passer også men da må du kutte litt i skjermen bak blinklyset + kjøpe overgang på kontakta inn på lykta + nye el justeringsmotor. Men de jeg linker til over passer rett på bilen. Montert slike på bilen til faren min. Han har lik din. Alt er bolt on Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Du får kjøpt lykter med klartglass som passer til bilen din http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/chrome-hovedlamper http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/sorte-hovedlamper Lykter som er fra 95-99 passer rett på, 99-01 lykter passer også men da må du kutte litt i skjermen bak blinklyset + kjøpe overgang på kontakta inn på lykta + nye el justeringsmotor. Men de jeg linker til over passer rett på bilen. Montert slike på bilen til faren min. Han har lik din. Alt er bolt on Hei du! takk for svar, har akkurat bestilt nye baklykter fra samme side, så passet igrunn bra.. veit ikke om du veit noe rundt dette men here goes... har du vært borti dette med at blinklyset skal lyse en viss % hele tiden? har litt lyst på dette.. men har RELATIVT dårlig peiling på bil...er det slik at det kobles anderledes eller er også dette noe jeg må kjøpe :P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Ja, du trenger en US lys modul. Dette er også ulovlig å kjøre med. Bare sånn at du vet det før du monterer det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Ja, du trenger en US lys modul. Dette er også ulovlig å kjøre med. Bare sånn at du vet det før du monterer det takk skal du ha :) får håpe alt går i boks og at min audi i allefall blir litt finere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Nye lykter hjelper mye, og sorte frontlykter blir tøft på bilen :) Edit: Sånn ble bilen min da jeg satte på sorte frontlykter: Forskjellen fra din bil er at denne kom med klartglass originalt, så jeg kjøpte sorte hele lykter. Ikke delte som du må ha Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Nye lykter hjelper mye, og sorte frontlykter blir tøft på bilen :) Bilen ble akkurat nylakkert for ca 1 uke siden.. får jeg på blinkers, lykter og spredere er jeg nok fornøyd.. men er litt i tvil på hvilke type lykter jeg skal velge.. er ikke fan av Angeleyes o.l. i det heletatt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 De jeg linket til har ikke angel eyes ;) Er bare en krom kant rundt linsa. Ikke noe lys der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 De jeg linket til har ikke angel eyes ;) Er bare en krom kant rundt linsa. Ikke noe lys der siste spm.. hehe... er det slik at jeg MÅÅÅ ha delte? overhode ikke mulig med slike du har :) ? montering o.l. er ikke no problem har en stefar og far som eier et verkstedt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Det er null problem å montere hele lykter. Hele lykter er også mye penere. Det du må gjøre er å kjøpe denne:http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/depo-facelift-adapter-sett Eller koble litt selv. Jeg valgte å koble selv. En annen ting du må gjøre er å kutte litt i skjermen bak med blinklyset. Ingenting blir synlig da du monterer lykta. Som du ser på bilde så må metal kanten som treffer lykta bort, altså det som er bak blinklyset Det finnes også andre lykter som har helt plass som passer rett på uten å gjøre noe. Men da får du et uoriginalt utsende. Det peneste blir originalt utsende på lyktene (min mening) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Det er null problem å montere hele lykter. Hele lykter er også mye penere. Det du må gjøre er å kjøpe denne: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/depo-facelift-adapter-sett Eller koble litt selv. Jeg valgte å koble selv. En annen ting du må gjøre er å kutte litt i skjermen bak med blinklyset. Ingenting blir synlig da du monterer lykta. Som du ser på bilde så må metal kanten som treffer lykta bort, altså det som er bak blinklyset Det finnes også andre lykter som har helt plass som passer rett på uten å gjøre noe. Men da får du et uoriginalt utsende. Det peneste blir originalt utsende på lyktene (min mening) Takk skal du ha! blir helt klart hele ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 En siste ting da, som du må huske på. Om du har el justering på lyset så må du få tak i 2 ny el motorer til lykta. De fra 95-99 lykta passer ikke på 99-01. Men sånt finner du lett hos huggern Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg