ktone Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Noen som har noen flere vilder forresten av spoileren? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Vil ha skyline Det er nok mye mer på denne bilen som er carbon enn bare skjermene.. Hele karosseriet utenom førerdøren er carbon fiber.. Mvh Fredrik rør ramme da eller? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Kjetilr rør ramme da eller? Er ikke helt sikker... Men er jo ikke så vanskelig å finne ut.. Og angående den vingen så kan jeg få tak i pris.. Må bare snakke med han jeg bestiller fra.. Han skal snart sende et e30 panser så hvis du er interissert i en vinge så kan han jo sende den samtidig.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Vil ha skyline Er ikke helt sikker... Men er jo ikke så vanskelig å finne ut.. Og angående den vingen så kan jeg få tak i pris.. Må bare snakke med han jeg bestiller fra.. Han skal snart sende et e30 panser så hvis du er interissert i en vinge så kan han jo sende den samtidig.. Mvh Fredrik I første omgang hadde det vært fint med en pris. Så skal jeg ta kontakt med deg når jeg får en litt bedre oversikt over hva jeg har å bruke.:) Tusen takk for hjelpen til nå Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg