Jump to content

Ettermontere ratt/multifunksjonsratt

Rate this topic

kulberg
 Share

Recommended Posts

Har en Golf 6 med rcd 310 spiller og vanlig ratt. Jeg har vært inne på spillerens instillinger og funnet ut at den bare er bluetooth klar. Jeg tenkte da og bestille meg et nytt r-ratt med multifunksjonsknapper. http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-6-VI-Scirocco-GTI-GTD-R-Lenkrad-Leder-MFL-MIT-AIRBAG/130990240794?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D287%26meid%3D1467840881697355666%26pid%3D100005%26prg%3D1073%26rk%3D5%26rkt%3D5%26sd%3D271282163182%26.

Er dette vanskelig å montere? (eventuelt hvordan)

Vil bluetoothen fungere med rcd 310 spilleren da?

Må jeg ha noen ekstra kabler/bokser for å få dette til å fungere?

Edited by kulberg

Du må ha ny rattstammestyreenhet om vil knappene på rattet skal funke.

Og for å få bluetooth må det itilegg monteres en modul under passasjersetet, trekkes ledninger til spiller, og legge mikrofon opp til taklampa. Alt må selvsagt kodes inn.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Sina
      IMG_1811.MOV
    • By Fredriknubira
      Jeg har vert uheldig å skli på glatten og venstre framhjul traff en fortauskant. Nå må rattet svinges i 45-90 grader mot høyre for å kjøre beint og innenfor 0-90grader sving på rattet svinger bilen av seg selv i alle mulige retninger. Hva må undersøkes/byttes og hvordan undersøker eg hva som må byttes? Ser det er en god del slark i "inner tie rod" (leser det meste om bil på emgelsk så er ikke så godt på norske navn på bildeler) setter stor pris på svar
    • By Astra00
      Hei! :)
      Har nå hatt min Astra G sedan 00 mod, 1.6 16V bensin i rett over et år. Har drevet jevnlig rengjøring av bilen og har byttet diverse slite deler.

Har i det siste merket en liten lyd og bevegelse i rattet når jeg svinger. Dette gjelder både venstre og høyresvi ger. Lyden og det lille "hakket" som kjennes i rattet er ikke konstant. Det skjer altså ikke under hver svingning av rattet. Lyden er såvidt merkbar, men rykket eller hakket som kjennes i rattet mer merkbart.
      Er det noen her i forumet som har en idé om hva som kan være galt?

Mvh,
      ungdom som håper å få fikset problemet selv.
    • By Siev
      Hei, Har en golf 5 2007 modell og jeg vurderer å kjøpe denne spilleren http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=17051&katid=9 og lurer på hva jeg må ha i tillegg for å få montert den i bilen.
    • By robin93
      Jeg har en audi a3 2.0 2004-2005 modell. I den har jeg en orginal audi navigasjon pluss radio. Det jeg lurer på er om det er mulig for meg å kjøpe et multifunksjons ratt på finn å sette det på min bil? eller er bilen for gammel til det? 

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy