Jofjell Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Hei.. Kærringens golf 2 1.8L 1992 har begynnt at lække vann.. og det kommer læk ut ved innsug så vannet legger seg på grenrør.. ryker som F... har sjekket slager og alle er hele.. tenkte kanskje det var en sprekk i innsuget.. viss de er muligt? Jeg begynnte at rive idag men når jeg kom til innsug så kom jeg ikke lenger.. Jeg har fjernet 5 skruv på innsug 2 lange og 3 korte og får den ikke vekk alikevel.. er det fler skruver som jeg ikke har tatt? ser og kjenner ikke noen andra skruer. noen som har peiling på dette? Hilsen Johnny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 det er 6 umbracoer på innsuget :) alle sitter på rekke 2 lange og 4 korte om det sitter RP motor i denne bilen, så er det jo vann i innsuget. så kan godt lekke der. evt ha sprekt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofjell Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 det er 6 umbracoer på innsuget :) alle sitter på rekke 2 lange og 4 korte om det sitter RP motor i denne bilen, så er det jo vann i innsuget. så kan godt lekke der. evt ha sprekt Da må æ bare begynne å leite etter den 6:e umbracon da.. takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofjell Skrevet September 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2013 Det hva ikke sprekk.. det var pakkningen Er det noen som har en sånn pakkning hjemme? for møller har vel ikke noen? https://dl-web.dropbox.com/get/Camera%20Uploads/2013-09-22%2022.10.00.jpg?w=AACs4xBXQ9rnPJaEOhP60M-ABwxZ_mpgzE-bky55NyqE2Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 jo. møller har sikkert slik pakning :) de har for det meste alle deler du trenger. klarer ikke se bildet. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofjell Skrevet September 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 yes.. det hadde dem.. problemet fikset.. så nu går den igjen =) Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg