Bollah Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 (endret) Hei. Hører bare om noen har noen forslag. Jeg vil bygge om fronten på bilen min fra B3 til B4. Har en 1990mod (sein 1989mod) og har funnet ut at ALT av stylinglykter til den bilen ikke starter før B4.. -.-'! NEDTUR! Vil bygge om, men er det veldig mye stess? Hva må egentlig gjøres? Takker for svar :):klovn: Endret September 17, 2013 av Bollah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Audi 80 styling b3-b4 - Bilpleie, dekk og styling - Diskusjon.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Div styling til B3 ...dietrich Styling Tech MIGA?TUNING B3 - 80 - Audi - Body Kit and Chassis - Car Styling Exterior - Products all in carstyling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollah Skrevet September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Div styling til B3 ...dietrich Styling Tech MIGA?TUNING B3 - 80 - Audi - Body Kit and Chassis - Car Styling Exterior - Products all in carstyling Takk :) Men jeg finner ikke lykter som passer min årsmodell.. derfor jeg tenker på å bygge om til b4... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollah Skrevet September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 For jeg regner pent med at B4 lykter ikke passer på B3 bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Eilertsen Skrevet Oktober 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Jeg har byttet fronten på min. Måtte bytte absolutt alt. de stålplatene som går over lyktene, samt den som går over de platene igjen å ned til selve støtfangeren. brukte rundt 4 timer på dette. Jyktene på b3 et lengre enn lyktene på B4. Jeg hentet alt fra en audi 80. før jeg gjorde alt dette. ikke et bra bilde da men det er det eneste jeg har tigjengelig nå. men det ble bra men du må bytte ut hele fronten utenom SELVE støtfangeren som sitter rett bak forfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollah Skrevet November 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Tusen takk for svar Mathias Jeg har byttet fronten på min. Måtte bytte absolutt alt. de stålplatene som går over lyktene, samt den som går over de platene igjen å ned til selve støtfangeren. brukte rundt 4 timer på dette. Jyktene på b3 et lengre enn lyktene på B4. Jeg hentet alt fra en audi 80. IMG_1514.JPG før jeg gjorde alt dette. 1380317_10151795165352423_1831795330_n.jpg ikke et bra bilde da men det er det eneste jeg har tigjengelig nå. men det ble bra men du må bytte ut hele fronten utenom SELVE støtfangeren som sitter rett bak forfangeren. Takk for svar :) Da er det ikke et umulig prosjekt med andre ord :) Må bytte den ene frontskjermen min nå, pga rust, så vurderer å begynne på prosjektet selv nå :) takk igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg