Gå til innhold

Mathias Eilertsen

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mathias Eilertsen

  • Bursdag 02/06/1994

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    90Coupe B3
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1889
  • Motor (eks 1.6)
    2.3 10V
  • Fylke
    Nordland

Contact Methods

  • Bosted
    Svolvær

Mathias Eilertsen's Achievements

  1. Jeg har byttet fronten på min. Måtte bytte absolutt alt. de stålplatene som går over lyktene, samt den som går over de platene igjen å ned til selve støtfangeren. brukte rundt 4 timer på dette. Jyktene på b3 et lengre enn lyktene på B4. Jeg hentet alt fra en audi 80. før jeg gjorde alt dette. ikke et bra bilde da men det er det eneste jeg har tigjengelig nå. men det ble bra men du må bytte ut hele fronten utenom SELVE støtfangeren som sitter rett bak forfangeren.
  2. Hei. For litt siden røyk både vindusheisen min å den ene wiren min. Er på utkikk etter en manuell vindusheis til Coupe'en min. Må ha både heisen å wirene som går inn i denne. Har lett land å strand etter en på nettet men det viser seg å være umulig å finne. hvis noen har en brukt å vil selge eller vet om noen som har eller noen steder der de selger dette vil jeg gjerne vite om det. Takker på forholden!
  3. Hei. Har hørt at i Norge er det påbudt med lys når bryteren er i null. Har lurt på en stund hvordan man slår lysene av når bryteren står i null. Har hørt mye snakk om at det er et relé som gjør slik at hovedlysene å alt annet lys slår seg på når bryteren er i null. Noen som vet hvordan man kobler om slik at ALT av lys er av slik som det bruker å være på importbilder osv? har også merket at når jeg har tenningen på er lysene av, men når jeg starter bilen slår alt av lys seg på, har dette noe med tenningen å gjøre? Er snakk om en Audi 90 Coupe 2.3NG btw : ) Sitter virkelig pris på seriøse svar :D
  4. Har en Audi 90 coupe 2.3NG. Har orginal eksos å tenkte d hadde vært kult om den hadde laget stikkflammer. Vet det er harry å bla bla bla, men har lyst til dette å er ikke interessert i negative svar. Så til mitt spørsmål. Hva kan gjøres for å få stikkflammer på denne motoren med orginal eksos?
  5. Skal se om jeg kan ta en bedre bilde av det. Bilen har fjusket så lenge jeg har hatt den. Byttet luftfilter på den så jeg tok dette bilde samtidig, derfor er toppen på luftfilteret tatt av. tror ikke det er luftmassemåler påd en ;s
  6. Er ikke kondens. Har skjekket vakumslangene. Har en slange på siden dær gasspjelet er. Slangen er kuttet og tettet med en skruv.[ATTACH]35336[/ATTACH]
  7. Har en Audi 90 Coupe 2.3 10ventiler. Når jeg skal starte denne karen her, så fjusker den noe enormt. Den ligger nede på 500 rpm. Dette varer bare en liten stund før den tilslutt kommer på litt under 1000. Trykker jeg på gassen smeller det i luftfilteret å ingenting mer skjer. den vil ikke øke turtallet hvis jeg trør på gassen, den bare smeller å rister som bare det. Hva kan forårsake dette?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår