shibbymann Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Har nettop kjøpt meg en '87 Golf II Gl 1.8 og skal ha litt anlegg i bilen. Skal kjøpe bla. ett Rockford Fosgate frontsett hvor jeg skal ha midbass'en i dørene. Er jo ikke noe høytalere der fra før, og er vel ikke bare å skjære til og dytte inn elementene. Noen som har noen bilder/tips til hvordan jeg skal få bygd inn høytalern i døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 ja trur eg såg ein slags bruksanvisning på http://www.golf2.dk Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 ahhh, fant det nå. hadde oversett den guide'n jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Skal du ha 5" høytalere i døra kan du jo kjøpe dørlommer fra en 90 modell Golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 det blir 6,5 tommere, sjekka golf III'en til muttern, der sitter det 6,5tommere....blir vel til at jeg lager noe lignende det på golf2.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Sånn har jeg lagd mange av. Fungerer greit og ikke no pes å lage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 noen som har erfaring med å sette høytalere i dørene til 4 dørs golf? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Ja jeg har masse erfaring med bilstereo montasje. Min mening er ihvertfall at du ikke skal montere høytalere i dørene bak, Mid bass går an, men ikke monter mellomtone eller diskant bak der du sitter. da ødelegger du hele lydbildet i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg