civic_girl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Ja....topicen sier vel sitt...Lurer på om Shariff har oppe på lørdag, og isåfall når? Netopp fått meg nye sommerfelger, og siden jeg er i Oslo i helga hadde det vært veldig greit og kjørt innom der i slengen. De har vel Falken 205/40/17 inne til enhver tid? Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by civic_girl Ja....topicen sier vel sitt...Lurer på om Shariff har oppe på lørdag, og isåfall når? Netopp fått meg nye sommerfelger, og siden jeg er i Oslo i helga hadde det vært veldig greit og kjørt innom der i slengen. De har vel Falken 205/40/17 inne til enhver tid? oppe så sent IA? han har nok den størrelsen på lager da den er ganske vanlig men om han har oppe på lørdag vet jeg ikke:) Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg