Elanzer Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 vurderer å kjøpe en polo II/III til sommeren :rolleyes: og lurer på om noen har noe positivt eller negativt og eller om noe eg bør se etter på akurat desse bilene ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 disse bilene bygynner jo å bli noen år. sjekk etter rust på jekkfester forran og bak. ellers om toppakningen er dårlig. rust under batttteriet. Positivt: Liten lett bil. trenger derfor ikke alverden med motor. Finnes masse billige deler. Negativt: latterlig forhjulsoppheng Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 må ikke glemme girkassene til VW, er ikke verdens beste dem heller. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 tenkte på det og importere en polo II coupe G40 , ser det er mange til salgs av dem i tyskland, tror dere at det vil bli noe problem ? eventuelt kjøpe en billig polo II coupe cl eller noe her i landet også bare flytte ALT over... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 er det fremdeles lov da? importere og flytte alt over? trodde det var slutt på slikt. min golf III ble importert i 2000 er kjempe fornøyd med den, motor er i toppstand. jeg kjøpte den for ca en mnd. siden. har gått litt mye da, 222 000... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Girkassene på de gamle poloene er ikke så veldig gale, tåler mer bank enn de i 6n. Polo II g40 var bare laget i 500 elsemplarer, så om du finner en slik så er det bare å kjøpe! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by elanzer tenkte på det og importere en polo II coupe G40 , ser det er mange til salgs av dem i tyskland, tror dere at det vil bli noe problem ? eventuelt kjøpe en billig polo II coupe cl eller noe her i landet også bare flytte ALT over... jeg importerte en g40 for 2 uker siden - polo III vel og merke! 0 problem :) eneste var typegodkjenning som måtte skaffes fra tüv.. :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 når eg ser i anonsene i tyske bil blad så er det sånn nesten 10 stk G40er der, 2ere og 3ere da... har egentleg mest lyst på 2eren... men går fint med 3eren også da :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by elanzer når eg ser i anonsene i tyske bil blad så er det sånn nesten 10 stk G40er der, 2ere og 3ere da... har egentleg mest lyst på 2eren... men går fint med 3eren også da :rolleyes: Så og si alle du ser er da Polo II med IIF motor. Orginal Polo II G40 er lett å kjenne igjen da den har luftmengdemåler mellom luftfilterboksen og laderen. Dessuten har den bare ett innsug på laderen. Polo II er både lettere og har noe stivere front Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Polo er gøy bil med de rette modsene, og kan anbefales!:D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg