Satanoperca Skrevet August 27, 2013 Rapporter Share Skrevet August 27, 2013 Heisan flyttet på en dab radio som jeg er veldig fornøyd med , med radion fulgte det med ei "teip" antenne denne ble vel litt krøllete . Noen som vet hvor i Norge de har nye??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 27, 2013 Rapporter Share Skrevet August 27, 2013 Pioneer spiller? Elutstyr.no - Nettbutikk og butikk for hifi og bilstereo - Pioneer CA-AN-DAB.001 - DAB-antenne for Pioneer DAB-spillere - Tilbehør - CD-spillere og hovedenheter - Bilstereo og batteri Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Eller hvis du vil ha universal pisk: DAB-antenne, karosseri - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet August 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 jepp det er en Pioneer , men var innom FortKnox i dag og fikk med meg ei antenne ..så når jeg kom hjem at den var merket med Alpina...og SMB kontakt ..noe sier meg at det er SMA på pioneeren ..noen som husker eller vet hva det er for noe av kontakt ..noe dritt å rive ut alt for å finne ut at det ikke passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Søk opp spilleren på google bilder og sjekk Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet August 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 (endret) fant noen bilder på google ...tror jeg fant at SMA er en skrudd kontakt mens SMB en en du bare skyver inn ...som på pioneer så da kan det passe..men fant noe annet noen som har prøvd noe sånt for å få brukt knappene på rattet i en Avensis???? http://www.dynamicsounds.co.uk/product_info.php?products_id=38089{22}9#.UiD3sejjUdV Endret August 30, 2013 av Satanoperca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg