Hoghead Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Noen som aner hvordan man får ut bremselyset i bakluka? Bromma mi har begynnende rust ved det, så jeg vil gjerne pusse det ned og fikse litt før det blir for jævlig, men da må jeg ut med bremselyset... Tips motttas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Hvilken årsmodell? MANGE som får ny bakluke på garanti pga fabrikkasjonsfeil som skaper rust over skiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet August 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 06, så tror ikke jeg får no på garantien... Rusten der kom i vinter som var, var litt rust over skiltet, det fiksa jeg ifjor, men må nok ta det igjen pånytt... Den derre helvettes saltinga som skal gjøres på veiene... Dritt ass.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Over skiltet kommer pga mekanikken på innsiden samler vann og sliter hull i lakken. Stikk innom Møller å be de sjekke, eg fikk uten problemer på min 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg