Marteki Skrevet August 13, 2013 Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Har en Audi a6 avant 97 mod.Fikk beskjed på EU kontroll om at bremsene har for svak virkning BAK. Jeg må trykke pedalen (nesten) i bånn før den begynner å ta litt, og den er i tillegg veldig myk. Er liksom ikke noe tak i pedalen. Er alt for dårlige bremser. Har prøvd etter råd fra flere om å lufte bremsene.Har luftet og luftet og luftet... Har tom. hatt den på verksted for lufting uten at den hjalp noe. De misstenkte at det kanskje var en intern lekkasje i hovedsylinderen.Denne ble også byttet uten bedring..Så nå står vi fast. Noen som har noe forslag??? Kan også nevne at når jeg for eks.bremser vanlig så er pedalen helt myk, men om jeg pumper den ett par ganger mens jeg kjører så blir den hard i noen sekunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 13, 2013 Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 (endret) Når byttet du bremseklosser bak da? Og hvordan ser skivene ut? Går kaliperen greit bak? Endret August 13, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marteki Skrevet August 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Det ble byttet i fjord sommer alt sammen bak,bortsett fra en kaliper som ble byttet bak nå i år(da den fikk 2 feil på eu.kontr. Alt er som det skal.Har hatt en som har jobbet som mekaniker tidligere til å titte på det,og han bare klør seg i hue.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet August 13, 2013 Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Høres som du har bortimot samme problemet som meg: http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-ur-s4-s6-100-c4-1991-1997/262709-2-8q-liten-prosjekttrad.html Kan være noe av det som er nevnt i min tråd kan hjelpe deg :) Nå har prosjektet mitt strandet grunnet tidsbrist men om du finner ut hva som feiler din så post det gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marteki Skrevet August 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Kan også legge til at dette er noe som har skjedd gradvis.. At det har blitt lang vandring på pedalen og lite kraft i bremsen. Ikke over natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg