Troya Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Har masse dører, noen panser, bakluke med visker, rs skjørt + div andre deler. Selges omgående Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umy Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 hmm, ser du selger en hug med deler. er det bare div deler? eller kommer det fra en delebil? uansett, jeg trenger følgende sierra-deler: termostathus til is 86 dekslet over "hengslet" til setet (3 dørs cupè) hanskeromlokket rs-frontfanger blinkers til denne fangeren list til motorrommet (hovedlista øverst) deksler til støtdempertårn i bagasjerom, 3 dørs cupè hvis du skulle ha noen som helst av disse delene, pm meg :) Siter --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 har du ett sånn 3-eika is-ratt liggende? Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Delene du har, har du noke til "nye" modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 har du et blinklys som passer front høyre side på en sierra 86 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by [toca] har du ett sånn 3-eika is-ratt liggende? Har et liggende jeg...:) Kjøpe? Mvh. Kim Henriksen onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg