VKH Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Karosseriet er breddet og med fine kanalskjørt, alt av drivverk girkasse og elnett er og på bilen. Bedre bilder kan sendes hvis det er noe interesse. Selges for nesten hva som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 hvilken modell er det? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
munin Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 så.. bilen er komplett, uten motor og interiør? eller overser jeg noe? tar gjerne i mot flere bilder. srjman@hotmail.com Siter Porsche 911, Ford 15M RS, Suzuki vx800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Det er en 81 mod. Det er motor, interør, dashbord, for/bakfanger og faktisk høyre dør ;) Har panser og tak og. Er ikke mye rust heller uten at jeg har sjekket det nøye... Mye tectyl under og inni bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Jeg er intressert, send mail til atboe@online.no eller meld til 94 36 86 76 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg