Dapp69 Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Noen tips til fine butikker hvor de har Golf 1 deler? Gjerne billige steder, men selvfølgelig kvalitet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Nå begynner du å blande begrep her... Billig og kvalitet funker dårlig sammen... :-) Du får som oftest det du betaler for! (For eksempel, i fjor prøvde jeg å "snike" meg unna ved å kjøpe en "kvalitets"-oljetrykkføler til Golf 3'ern min, siden en av de gamle lekket. Nå lekker den igjen :p ) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Nå begynner du å blande begrep her... Billig og kvalitet funker dårlig sammen... :-) Du får som oftest det du betaler for! (For eksempel, i fjor prøvde jeg å "snike" meg unna ved å kjøpe en "kvalitets"-oljetrykkføler til Golf 3'ern min, siden en av de gamle lekket. Nå lekker den igjen :p ) Haha, greit nok! Men finnes steder som har bedre priser enn andre om du forstår meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Ah, sånn sett! :-) Volkswarenhaus har kjempepriser på det meste VAG. Jeg tror ikke de heter det på nett lenger, men jeg vet at de finnes! :) Jeg har også handlet en del på evwparts.com eVWParts.com | VW Parts for Air and Water Cooled Volkswagens Ellers har jeg hatt mine hell på eBay inn i mellom... Men det finnes kjempemasse dårlig der ute :p Om du skal ha motordeler kan du faktisk ta kontakt med cylmo på cylmo@cylmo.no. De fikset topplokksbolter til VR6en min for 600, der alle andre skulle ha minst tusenlappen ;-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Om du skal ha motordeler kan du faktisk ta kontakt med cylmo på cylmo@cylmo.no.De fikset topplokksbolter til VR6en min for 600, der alle andre skulle ha minst tusenlappen ;-) Kunne solgt deg 10stk for 350kr. :D Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg