cbnet Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Lånte bort min lcd skjerm for bil (ja idioten meg skulle latt være.) Ser ut til at det har blitt koblet feil på +/- og skjermen slår seg ikke på når jeg trykker på on knappen. Har målt strøm og den får strøm inn til selve kretskortet så det er ikke problemet og sikringer er i orden. Noen som vet hva som har tatt kvelden? vil helst slippe å sende den inn til rep (ingen garanti) :( Siter [-] Golf-II cl 1.6 - 1986 [X] Audi 80cc - 1986 [X] Renault 5 TS - 1986 [X] Peugeot 307 XSI - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundman Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Den e DAU. Natta og mørkt. Alternativ A) Inn til service. Alt B). Grav den ned. Jeg ville gått for Alt A, og latt kompisen som lånte den bli med å spleise på rep. Siter SOUNDMAN 81 BMW 7xxi, Clarion, Planet Audio, MB Quart. 400+ hk 99 Jundai H1-liket. Sony, MTX, MB Quart 90 japse-kasse, Alpine, sony, MB Quart 91 Transporter, Blå-prikk, MB Quart +? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Det finnes to sikringer, inni skjermen ligger det ganske sikkert en strømdiode som har tatt kvelden. Kan også være en gate på kortet som er brent av. Originally posted by cbnet Lånte bort min lcd skjerm for bil (ja idioten meg skulle latt være.) Ser ut til at det har blitt koblet feil på +/- og skjermen slår seg ikke på når jeg trykker på on knappen. Har målt strøm og den får strøm inn til selve kretskortet så det er ikke problemet og sikringer er i orden. Noen som vet hva som har tatt kvelden? vil helst slippe å sende den inn til rep (ingen garanti) :( Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg