ole.mann09 Skrevet Juli 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 hei, har lyst å montere på åpent filter på min primera p11, men finner ingen kit til denne bilen, eneste eg finner er green kit til 2.0L, men den eg har er en 1.8L - 16v, noen som har prøvd ut dette og vet om kit fra 2.0L passer?? TIPS? Bilde av lik bil som min http://katalogus.medija.hu/original/p0005725.jpg .:ole:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 Før du bruker penger på det, så vet du vel hva som vil skje? Lik, eller mindre effekt. Dårligere renset luft. Vet ikke om Nissan er sånn, med VAG liker ikke åpne filtere. Det ødelegger LMM. osv osv Hva vil du oppnå med å montere et sånt filter? Er det mer effekt du vil ha, eller den "gape etter luft" bråket ved pådrag? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole.mann09 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 er egentlig bare lyden eg er ute etter, men ja eg vet risikoen for å montere på åpent filter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Om det er grom lyd du vil ha så kjøp heller nytt eksos anlegg ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raines Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Jeg kjøpte min p11 GT med urørt motor, KUN med åpent kon-filter. Bilen gikk som en bøtte med drit. Langt ifra 150 hk der. Så da jeg fikk bilen hjem skiftet jeg olje og oljefilter, alle tennpluggene og byttet til orginal luftfilterboks med nytt insattsfilter. Starta bilen og den gikk roligere på tomgang, brukte mindre bensin, bedre bånndrag, bedre gassrespons og sinnsykt mye mer effekt. Den fikk pluttselig de 150 hk tilbake igjen selv om bilen er kjørt 235 000 km. Så det med åpent filter på en slik motor fører bare til dårligere effekt etter min mening. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg