powerforce Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ja, det skrangler. Tror det må være foringene.. tatt ut alt som ligger i bagasjerommet. Noen her som har byttet foringer bak før? Er det mye (alt for mye) jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 eksakt HVOR skrangler det? og hva slags skrangling er det? kan vel egnetlig være 10000 forskjellige ting det skyldes :/ anyway, jeg hadde veldig banking bak når jeg kjørte over humper og slikt, fant ut at demper festene bak var rustet totalt opp. ingenting som holdt demperne på plass på toppen :( og ellers, vel, kan være reservejulet som ligger å slamrer, eller det kan være eksosanlegget. selvfølgelig kan det være foringene, men hvilke foringer? og fremme, vel, jeg måtte bytte ut multilink staget, det var totalt ødelagt. er visstnok en stor svakhet på P10 etter hva Nissan her i tromsø fortalte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg