RsTurbo94 Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Hvis du måler etter spenning som eilif sier på si vindusviskern, altså ledningene som går inn på motoren :) Google litt så finner du nok lednings skjema over alle forskjellige ledningene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Svart er som regel negativ (-) så du kan prøve å måle over den og alle de andre kablene med bryteren i forskjellige stillinger. Men en ting.. Som jeg har gjort feil på mange ganger.. Har du sjekket sikringene? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Svart er som regel negativ (-) så du kan prøve å måle over den og alle de andre kablene med bryteren i forskjellige stillinger. Men en ting.. Som jeg har gjort feil på mange ganger.. Har du sjekket sikringene? :) Har skjekket sikringene, opptil flere ganger. Prøvde og måle litt idag men ser ikke ut som det kommer noe strøm frem til bryteren hvertfall... men nå er jo EU i morgen tidlig så får bare kjøre den dit og få de manglene jeg får! blir sikkert endel, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet August 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Vært på EU. Endte med 10' 2er feil >:( Rust ved bærebru ett sted, husker ikke helt. Endeledd v.s Frontrute Blinklys Senkesett Ledninger uten sikring Feil inpress på felger Og resten husker jeg ikke akkurat nå. Kommer tilbake med det da jeg har lappen. Ellers var det 5 enkle 1'er feil. Så skal nok bli EU på denne bilen også ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Var jo ikke sååå ille da.. Noe må en jo regne med på en så gammel bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Min og hadde over 10 2'er feil da jeg var inn med 2'eren min.. Men med litt hard jobbing var alt ordnet :D Heldigvis trengte jeg ikke å sveise elelr noe slikt da. Hehe.. Men ledninger uten sikringer? Er det det de mener at problemet med lysene er? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet August 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Min og hadde over 10 2'er feil da jeg var inn med 2'eren min.. Men med litt hard jobbing var alt ordnet :D Heldigvis trengte jeg ikke å sveise elelr noe slikt da. Hehe..Men ledninger uten sikringer? Er det det de mener at problemet med lysene er? Nei, men er noen jalla ledninger i motorrommet som f.eks er til målerne. Mangler også gløde rele så har gløding koblet på en knapp Neida, var ikke så mange feil :) Skal gå ganske greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Når det kommer til lyddemping av bilen, hjelper dette masse? Hvor og hvilken type er og anbefale? Stor forskjell på evt produkter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Legger jo på noen kilo på bilen, men regner med at bilen din ikke skal bli no skikkelig racer? Er jo sikkert greit med støydemping, vil tro det blir mye stillere hvertfall :p Biltema sitt sett funker kanskje greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Legger jo på noen kilo på bilen, men regner med at bilen din ikke skal bli no skikkelig racer? Er jo sikkert greit med støydemping, vil tro det blir mye stillere hvertfall :p Biltema sitt sett funker kanskje greit? Ja, var noe slik jeg tenkte på. Blir ikke noen racer nei =) Skal ut på "langtur" til Koppang nå om ikke så lenge, blir kos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Skal du gjøre det skikkelig så kjøper du Dynamat Xtreme. 1600kr + frakt for nok til en golf fra eBay sist eg sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Selger sikkelige matter på biltema nå å kjøpe slikt på e bay er bara tull å vas koster mere i frakt enn matter te hele bilen din i norge Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole.mann09 Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 er sant det som vwperformance sier, har lyd - støy isolert en del i bilen min, og sier det enkelt og greit at biltema sitt funker bra =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Nå nærmer EU seg og jeg har enda ikke løst noen av problemene. Tømt bilen for alle ledninger jeg har montert på uten om blinklysene som jeg kom på nå. De skal jeg se over i morgen. Missetenker dårlig jording ett sted! Noen som vet om ett sted hvor de bytter frontrute uten egenandel? Har sparebank 1 forsikring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp69 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Sliter litt med at bilen til tider blir litt fort varm. Har en sprekk i ekspansjonstanken, har dette noe og si? Altså det fossrenner ikke ut vann, men da bilen treffer ca 100 grader Ifølge biltema måleren min. (Føleren er koblet på øverste vannslange v radiator) virker det som om litt vann forsvinner. Trenger sårt tips her for å få bilen til og ikke bli så himla varm da jeg flytter til oslo, og der er det helsikkes med kø'er hele tiden og vil ikke ende med stekt bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg