Da93l Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har ett problem med vindusviskerene. De har begynt å stoppe litt opp på ruta, selv om at de vandrer hele veien ned og opp, men når de stopper så er det oppe påfrontruta mi. Er det noen som har peiling på hva problemet kan være? Og om det er enkelt å fikse? Bilen er en A4 2003, 1,9 Tdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanth0s1 Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Fikset nettopp dette på min 2005 Audi. Først prøvde jeg motoren. men den var OK. Det er staget som trenger og smøres litt. Evt bytte de. Kostet 1200,- på møller. Har sett flere som har fått trøbbel med de. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da93l Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Okei:) Det er ikke noe man kan eventuelt klare å gjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg