Omegadriver95 Skrevet Juli 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2013 Hei bf! Jeg skal nå kjøpe meg ny bil, men er litt usikker på hvordan type bmw som er bra og hvem jeg bør styre meg unna. jeg har et budsjett på 70-80 tusen, og det bør absolutt være dieselmotor. Den bør være fin i lakken og ikke så alt for mange km-stand. et + om den har senkesett osv. Med vennlig hilsen Marius Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 siden du poster dette i kategorien for 3-serie, så anbefaler jeg e46 (1998-2006) ;) har ikke så mye kjennskap til disse, men mye nyttig å lese her: BMW 3-serien - E46 - AutoPower :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 noen flere tips folkens?:) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg