sindreskurve Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 (endret) Må bort! lest annonsen Mazda MX-6 2.5 GE V6 1994, 178*000 km, kr 61*530,- - Endret Juli 8, 2013 av sindreskurve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Nå vet ikke jeg hva du ble fortalt da du kjøpte bilen, men vinterkjørt har den blitt... Uansett en helt konge bil som jeg hadde mye morro med. Pen, komfortabel, sprek og med gode kjøreegenskaper. Om ikke noe har skjedd så har den og justerbare dempere som kan ta den fra pinne stiv til silkemyk... Siter 13`CX-5 05`MSM 99`626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreskurve Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2013 da jeg kjøpte bilen ble jeg fortalt at den hadde blitt lagret inne på vintrerene. men slik som bilen ser ut under ser det ikke som den er vinter kjørt! tøft å få se dine bilder av bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg