Josruu Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Har akurat kjøpt en Passat 05 med MFD spiller og lurer på hva osm er den letteste og rimeligste måten å få brukt iphone med spotify på igjennom denne spilleren? Er det å kjøpe en AUX kabel med phonoplugger? Har sett xcarlink boksene men er lite interessert i å bruke nesten 1000 lappen bare for å få brukt spotify i bilen. Og en ting til, har bestilt meg Focal 6,5" frontsett til å ha i fremdørene mine, holder det med feks de 13mm tykke adapterne bilradiospes.no har, eller må jeg ha tykkere adaptere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Disse funker: Volkswagen Passat B5 (96-05), høyttaleroverganger MDF - www.TransMedia.no og hvis du i tillegg koster på deg litt dempematter i dørene da, så blir dette bra. Også er vel kanskje denne av interesse: Volkswagen, AUX-overgang MFD - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Takker, blir bestilt i løpet av dagen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Da har jeg fått satt inn ett focal 6,5" frontsett og man kan vel si det ble en liiiiten oppgradering fra originalt:) Men den aux kabelen jeg fikk fra bilradiospesialisten var det feil kontakt på men det skulle de ordne opp i. Hørtes ut som om det var noe feil fra leverandør på den. Stikkere og den flate delen på kontakten (for dere som vet hvordan den ser) satt speilvendt i forhold til på spilleren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvilket Focal sett kjøpte du? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josruu Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Kjøpte PS165 pent brukt av en på finn. De skulle vel egentlig hatt en forsterker men de låter dritbra med kun spiller også. Dessuten er det kona som skal bruke bilen mest så da er det ikke så farlig med forsterker tror jeg... Det eneste som er dumt med dette settet er at delefiltrene er såpass store at jeg måtte legge de i dørlomma for å få plass til de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg