skaansar Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hei Jeg har en Citroen Saxo 99-modell. Lånte ut bilen til en kompis, og da jeg fikk den tilbake sa han at da han hadde startet bilen hadde eksosrører falt av. Noen som veit åssen man kan fikse dette billigst mulig? Eksosrøreret har altså knukket av / rustet av eller hva det nå er, helt ved utgangen av motoren. Takker for råd.[ATTACH]39487[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Du må kjøpe ny mellompotte. Ser ut som om det er et bevegelig feste der på enden som har knekt i to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Jeg fikset samme problem på en av de tidligere bilene jeg har hatt. Kom på 2000kr, deler og arbeid Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg