Alutig Skrevet Juli 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 Har litt trøbbel med det elektriske håndbrekket på Passaten.. Bilen må stå i fri for at eg skal få slått det av..? Ikke alltid, men oftere og oftere får eg feil om jeg prøver å trykke av håndbrekket med bilen i gir. Står den i fri er det aldri et problem! Anyone med gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet Juli 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 Du må muligens bytte calipter. Koster ca 4800,- tar ikke lang tid å bytte men dyrt for disse pga el brekket. Jeg måtte bytte begge i vinter pga de laga en PLING PLING PLING lyd under kjøring. Dårlig patent. En annen mulighet er å ta bilen til en forkontroll hos Møller Bil, da finner de nøyaktig ut hva som er galt, kan være verdt det.. koster ca 900 kr eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 (endret) Trenger ikke bytte hele caliperen. Du kun får el.motoren for rundt 2500kr pr. stk. Komplette "nye" calipere på ebay ligger på 2500kr pr stk. inkl frakt. Endret Juli 3, 2013 av optus Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 (endret) Kan selge nye OEM calipere for 2950kr/stk. Kun motor - 2350kr/stk. Kan også skaffe nye calipere av merke TRW, må sjekke prisen men tror den ligger et sted mellom 1500 og 1700kr pr stk. Send meg en PM dersom du (eller noen andre her) er interessert. Endret Juli 3, 2013 av Jägermeister Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Kan selge nye OEM calipere for 2950kr/stk. Kun motor - 2350kr/stk. Kan også skaffe nye calipere av merke TRW, må sjekke prisen men tror den ligger et sted mellom 1500 og 1700kr pr stk. Send meg en PM dersom du (eller noen andre her) er interessert. Kan du skaffe disse TRW komplett med caliper og el.motor for mellom 1500-1700 kr stk? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ja. Kan gi en nøyaktig pris hvis jeg får delenumre på calipere (det finnes to versjoner av disse). Hvis du ikke har delenumre, kan jeg sjekke med VIN-filter i ETKA men da må jeg ha registrerings- eller understellsnummeret på bilen. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2013 Ja. Kan gi en nøyaktig pris hvis jeg får delenumre på calipere (det finnes to versjoner av disse). Hvis du ikke har delenumre, kan jeg sjekke med VIN-filter i ETKA men da må jeg ha registrerings- eller understellsnummeret på bilen. Sendt på PM Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg