Kadett68SR Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hei jeg trenger å få byttet foringene på bærebrua og bakdemperene på en kadett SR 68 men har ikke lyktes med å finne deler noe sted. Noen som om vet om kompatible deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hei jeg trenger å få byttet foringene på bærebrua og bakdemperene på en kadett SR 68 men har ikke lyktes med å finne deler noe sted. Noen som om vet om kompatible deler? Hei! Vet ikke nøyaktig hvor du kan skaffe det, men sjekk ut RockAuto Parts Catalog Uansett så gå til FindPart.org, der kan du søke etter orginale delenummere og få en liste over tredjepartsleverandører med kompatible deler. Heller ikke på denne nettsiden finner man "alt", men verdt å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trevil Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hei jeg trenger å få byttet foringene på bærebrua og bakdemperene på en kadett SR 68 men har ikke lyktes med å finne deler noe sted. Noen som om vet om kompatible deler? Opel GT har jo det samme understellet, kom i 1.1 og 1900 den, så du finner alt til GT og Kadett B understell hos Opel GT Source Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Altopelhilfe har mye, og splendidparts har ponyforinger og mye annet fint, handla fra begge plassene selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg