benredik Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 En kollega av meg (boblefreak) har 2-3 sånne ståendes som han snart skal begynne å fikse opp. Går rykter om skamsenking, blir rått :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Lave transportere er kule... kjenner en som setter inn S4 motor i en.... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Gikk en slik en som russebuss her i strøket ifjor:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Var på en classic car messe i england sent ifjor, da var det en slik transporter 69mod tror jeg som skulle auksjoneres bort. Den var vel akkurat som den kom ut fra fabrikken, tror den var kjørt ca. 1500km, interiøret hadde fremdeles plasttrekka på seg:D må si jeg ble litt våt i øyna av å se den stå der i all sin prakt. Toffe biler. Edit: sorry, ble litt offtopic:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Fant en artikkel om han, han er visst rimelig gal etter de gamle vw bussene: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3824-1012505,00.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 vet av en sånn med splitwindow som ser veldi bra ut, allefall i forhold til den du la ut bilde av :) Men er vel noe langt å kjøre til troms for og hente en.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Helios Om noen hadde laget russebil av en slik skulle jeg personlig hogget av det hodet.. :) Det tar det som en utfordring!! :D :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Nå har jeg kikket på den i Telemark, men den var for ny.... for meg... men veteran var den! Men takk for tipset KaiFred! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 gikk en sånn som russebil i bergen for 2 år siden... siden har den stått... denne skal være ganske komplett og kjørbar så vidt eg vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 hørte om sånne surfebusser med porsche motor, en kar jeg kjenner mente han hadde over 200 på autobahn med en sånn bil\buss, men det er lenge sia:D sikkert skrøne.. men kul bil Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Det er en i Ålesund som har en ferdig restaurert hvis det kan falle i smak. Går jo ann og spørre om han vil selge. Det er en pick-up. Han heter Jeppe, og eier platesjappa "jukebox" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Står en fin slik en utenfor MAN på lørenskog, T1 split window... sikkert en av mekanikerene der som eier den,aner ikke om den er til salgs Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by antheus Det er en i Ålesund som har en ferdig restaurert hvis det kan falle i smak. Går jo ann og spørre om han vil selge. Det er en pick-up. Han heter Jeppe, og eier platesjappa "jukebox" Bobla hannes er også grisefet! Knall gul, skamsenket og fete felger og ser veldig strøken ut:) Har han Porchen enda? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg