OddiS Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Når jeg ryddet boden min, så fant jeg en clutchplate til VW Corrado G60. Ettersom jeg solgte "rado'n" for en god stund siden selger jeg denne. Noen som er interesserte ??? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 bare lamellen? brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Ser nytt ut. Er den fjerne sitter i, og en stålplate / hus som ser ut til å høre til på ene siden... Begge ser tilsynelatende nye. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 Ingen som er interesserte? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg