antheus Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 For Noen år siden (ca 10) så hadde jeg en MK1, og da kunne man kjøpe noe som het gruppe-N anlegg. Den fremre demperen ble da erstattet av bare et rør, og det fulgte med en enkel fin bakpotte. Er dette noe som kan skaffes den dag i dag? Litt lyst på bedre lyd på cabben, uten en monstrøs bakpotte som skriker..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by antheus For Noen år siden (ca 10) så hadde jeg en MK1, og da kunne man kjøpe noe som het gruppe-N anlegg. Den fremre demperen ble da erstattet av bare et rør, og det fulgte med en enkel fin bakpotte. Er dette noe som kan skaffes den dag i dag? Litt lyst på bedre lyd på cabben, uten en monstrøs bakpotte som skriker..... Både JA og NEI. Det anlegget du kunne få kjøpt som gruppe N anlegg for noen år siden er nok borte i fra markedet. Men du får fullgode alternativ som kalles Gruppe N rør , rett å slett et erstatningsrør for fremre lyddemper/kat.. Sjekk her FK Automotive . Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Takker for tipset. Vet noen om dette kan skaffes hos en norsk forhandler? Det var flere alternativer der: VW Golf I Cabrio type: 1,6/1,8 - 98 HP type: Kat - Ersatzrohr order number: FKAA075 VW Golf I Cabrio type: 1,6/1,8 - 98 HP type: VSD - Ersatzrohr see footnote: 24,31 order number: FKAS111 VW Golf I Cabrio type: 1,6/1,8 - 98 HP type: VSD - Attrappe order number: FKAT067 Hva betyr VSD og Attrappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by antheus Takker for tipset. Vet noen om dette kan skaffes hos en norsk forhandler? Det var flere alternativer der: VW Golf I Cabrio type: 1,6/1,8 - 98 HP type: Kat - Ersatzrohr order number: FKAA075 VW Golf I Cabrio type: 1,6/1,8 - 98 HP type: VSD - Ersatzrohr see footnote: 24,31 order number: FKAS111 VW Golf I Cabrio type: 1,6/1,8 - 98 HP type: VSD - Attrappe order number: FKAT067 Hva betyr VSD og Attrappe? "VSD" Vet ikke helt hva dette betyr, men "Attrappe" betyr etterlikning. I denne sammenheng så har røret en etterlikning av orginal lyddemper. Sjekk PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by antheus For Noen år siden (ca 10) så hadde jeg en MK1, og da kunne man kjøpe noe som het gruppe-N anlegg. Den fremre demperen ble da erstattet av bare et rør, og det fulgte med en enkel fin bakpotte. Er dette noe som kan skaffes den dag i dag? Litt lyst på bedre lyd på cabben, uten en monstrøs bakpotte som skriker..... I can fix ;) ring meg så skal jeg finne ok pris til deg Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg